Žhavá premiéra modelu K-XCT
Kymco svou novinkou K-XCT atakuje nejvyšší třídu skútrového segmentu! Připravte se, kompaktní a lehký skútr K-XCT 125i a 300i právě otevírá novou dimenzi!
Položme si otázku: Co vznikne, když si inženýři Kymca stanoví za cíl vytvořit nový, špičkový, velmi sportovní a zároveň také komfortní, agilní skútr s širokým akčním rádiusem? Nový mobilní zázrak v podobě modelu K-XCT s kompaktní geometrií podvozku! A to hned ve dvou objemových variantách 125i a 300i.
Tento atletický spurter, jenž byl veřejnosti poprvé představen na letošním Intermotu, Vás zaručeně dostane! A nebudete sami...
Se skútrem K-XCT 125i / 300i prezentuje KYMCO žhavou novinku: hypermoderní, kompaktní a prudce elegantní maxiskútr. Tato velmi atraktivní novinka je nyní sportovní alternativou luxusního modelu Downtown 125i/300i. Model K-XCT nově určuje pojem moderního maxiskútru, jenž trefně kombinuje silný výkon s vysokým komfortem! Zároveň je tento model oproti Downtownu citelně lehčí a o poznání kratší. Ladné křivky nového modelu osloví jak řidiče skupiny B s variantou motoru 125i, tak i velmi náročné a zkušené bikery, na které čeká hyperdynamický motor o objemu 300 ccm s enormě silným čtyřdobým jednoválcem s elektronickým vstřikováním paliva, jehož špičkový výkon atakuje hranici 28 koní, respektive 20,4 kW! Nové tříkilo bezesporu patří k nejrychlejším skútrům v této stále více oblíbené kubatuře 300 ccm! Nový hightech motor se čtyřventilovou technikou a velmi klidným chodem umožnuje ve spolupráci s bezestupňovým variátorem dosahovat maximální rychlost až 130 km/h, a přitom je v ohledu na spotřebu stále velmi hospodárný.
Díky jeho kompaktním rozměrům a krátkému rozvoru kol s hodnotou 1.450 mm je K-XCT 300i velice obratný, agilní stroj pro každý den, ideální do města i mimo něj. I ve těsných situacích městského provozu umožňuje velice jemnou odezvu na řízení a svému řidiči nabízí velmi lehké a hravé, intuitivní ovládání. Proto vás tato novinka nadchne jak v džungli městského provozu, tak i při jízdě na dálnici, kde naplno předvede, že umí být velmi sportovním a zároveň klidným společníkem.
Silný výkon si žádá pořádné brzdy! Model K-XCT používá dvě kotoučové brzdy se silným účinkem, které poskytují nutnou bezpečnost. Kromě kompaktního tvaru tohoto dynymického skútru vyniká především jedinečná čelní partie. Speciálně pro model K-XCT 300i byla navržena kompletně nová maska s dvojicí předních reflektorů zcela v duchu sportovně-elegantního designu, které dominuje dvojice modrých světelných pásem z LED. Vzadu se o maximální bezpečnost stará koncový světlomet, který je vytvořen početnou skupinou červených LED diod, jež mají nejen výrazně vyšší svítivost, ale především daleko rychlejší reakční dobu než klasické vlákno žárovky!
Nový model maxiskútru K-XCT boduje také díky vysokému komfortu sezení, prvotřídní ochraně proti větru i nepřízni počasí, úložnými prostory, velkorysými stupačkami spolujezdce, a v neposlední řadě také díky parádnímu a hravě čitelnému centrálnímu LCD displeji. Standardní výbavu tvoří palubní zásuvka na 12 V, naopak velmi inovativní je dynamicky tvarované čelní plexi, jež produkuje minimum turbulencí v oblasti hlavy a ramen díky svému unikátnímu tvaru! Je toho skutečně mnoho, čím vás nový K-XCT dostane, je třeba to jen vyzkoušet a zjistit na vlastní kůži!
Na základě jeho velmi sportovních jezdeckých vlastností je nový model K-XCT spolu s již zaběhlými modely Downtown, Movie S a Super 8 zařazen v rámci modelového programu KYMCO do kategorie „Sporty“!
Související články
Zeeho - nová značka ve světě skútrů
Pokud jste o značce Zeeho ještě neslyšeli, pak věřte, že nejste sami. Jedná se o zbrusu novou značku, za kterou ale nestojí nikdo menší než CFMoto. Ano, to CFMoto, které má ve své nabídce cestovní enduro s označením CFMoto 650 MT nebo u nás velmi populární čtyřkolky Gladiátor. Proč tedy nová...
Honda představila systém hlasového ovládání a novou mobilní aplikaci RoadSync
Systém hlasového ovládání „Honda Smartphone Voice Control system“ a aplikace Honda RoadSync pro skútry a motocykly.
Kymco vystrkuje drápky ...
Tchajwanské Kymco představilo pro nadcházející sezónu 2021 čteveřici nových skútrů. První tříkola značky Kymco nese označení CV3, a i když se zase o takovou novinku nejedná (prvotní seznámení proběhlo už v roce 2017), Kymco s ní vstupuje rovnou do 1 třídy tříkolových skútrů. Pokud CV3 chválíme...
Designový nábytek pro milovníky skútrů
Zařizujete si byt? Máte rádi netradiční věci a fandíte skútrům? Pokud jste na všechny otázky odpověděli ano, pak máme tip třeba právě pro vás. Originální designový nábytek jehož součástí jsou části skútru lze zakoupit i u nás v ČR. Za originalitu si ale budete muset něco připlatit. Cena startuje...
Helma RPHA 90S Bekavo MC1 - bezpečnost především
Společnost HJC je jedna z nejstarších značek na trhu, která se již 45 let zabývá výrobou výhradně motocyklových přileb, díky tomu lze zaručit nejvyšší kvalitu přileb pro motocyklisty v Evropě, ale i po celém světě. V posledních několika letech HJC zaměřilo svou veškerou pozornost na vytváření...
Bleskovky
Komu chybí skútr?
1.12.2020
BMW představilo nový koncept elektroskútru
12.11.2020
SEAT MÓ eScooter 125
6.11.2020
Ducati ve světě skútrů?
4.11.2020
Podcasty
Jindra Belšan o velkém Rusku
24.10.2019
Jindra Belšan je pamětník. To jako, že toho hodně viděl, hodně zažil a má tedy o čem vyprávět. Dnes jsme se zaměřili hlavně na jeho cesty do Ruska.
Balkánské šotoliny (Kodo120)
3.12.2018
Hurá na Balkán na šotoliny. Po tom, co začal Pertla systematicky mapovat Evropské šotoliny, musí být každému jasné, že Balkán je pro většinu z nás v tomto duchu stále ještě...
1000 zatáček s Kamilem Holánem (Kodo119)
21.8.2018
Isle of Man, Hořice, road racing, lety, pády, ale hlavně obrovská radost a nadšení. Kamil Holán po třech letech opět hostem Kolama dolu www.1000zkh.cz
Kalendář akcí
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 2. | 3. |
||||
4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | 10. |
11. | 12. | 13. | 14. | 15. | 16. | 17. |
18. | 19. | 20. | 21. | 22. | 23. | 24. |
25. | 26. | 27. | 28. | 29. | 30. | 31. |
Nebyly nalezeny žádné nadcházející události
Komentáře
V diskuzi ještě není žádný komentář - buďte první!
Otevřít diskuzi