Nezávislé testování aneb proč netestujeme všechny značky
Do redakce nám přišlo několik dotazů, proč netestujeme tu či onu konkrétní značku. Chvilku jsme sice váhali, ale nakonec jsme se rozhodli jít s pravdou ven. My v redakci se nemáme za co stydět, takže věci se mají následovně. S nabídkou spolupráce jsme oslovili všechny známé, méně známé i naprosto neznámé značky na našem trhu. Adiva, Aprilia, BMW, Honda, Kawasaki, Keeway, Kymco, Piaggio, SYM, Quadro, Vespa, Yamaha a další na naši nabídku kývly a vy se tak můžete na našich stránkách setkávat s testy právě těchto značek.
Další značky, jako je Suzuki, Peugeot, Kentoya, Maxon, Capirelli, CF moto a další, na naši nabídku buď ani neodpověděly a nebo ji rovnou odmítly. Našli se ovšem i tací, se kterými jsme už měli domluvené pevné termíny testů a ti na poslední chvíli couvli anebo přestali zčista jasna komunikovat. To, zda to bylo ze strachu, jak celý test dopadne, či zda se jednalo o zcela jinou pohnutku, se už asi nedozvíme. V redakci SKUTRPORTÁLU ale nejsme zvyklí se vzdávat, a tak jsme se rozhodli, že nějaké to odmítnutí nás nezastaví!!!
V první řadě jsme se rozhodli oslovit přímo dealery těchto značek a v řadě druhé vás, naše čtenáře. Naše čtenáře? Ano! Vlastníte-li některý z níže uvedených modelů a máte zájem s námi spolupracovat v oblasti testování, kontaktujte nás na info@skutrportal.cz
Capirelli Rome, Capirelli Grande Porto, Capirelli Torino
Kentoya Moto C5 125 4T, Kentoya Sharky 125 4T, Kentoya Hammer II 125 4T, Kentoya Moto Maximus 125
Maxon Matador, Maxon Ardour
Peugeot CityStar, Peugeot Django
Suzuki Burgman 125, 200, 400, 650
Yuki Prisma, Yuki Bug, Yuki RMC II
Vše má ale svá pravidla a nejinak je tomu zde. Skútr by neměl být starší 3 let, měl by být v dobrém technickém stavu a bez jakéhokoliv tuningu! Více informací podáme pouze vážným zájemcům ;-)
Skútrům ZDAR!
Související články
Motocyklová značka VOGE vstupuje na český trh
Motocyklová značka VOGE vstupuje na český trh Prémiová značka koncernu Loncin prezentuje hned čtyři nové modely. Motocyklová značka VOGE vstupuje premiérově na český trh a to hned se čtveřicí modelů. Importérem je v bavorském Weidenu sídlící firma MSA GmbH, dobře známá coby importér etablovaného...
BeRider – sdílené elektrické skútry
Spěcháte na schůzku, potřebujete si něco vyřídit v centru nebo se prostě jen tak chcete projet a vyčistit si hlavu? Přesně proto tu jsou sdílené elektrické skútry BeRider.
Garáže skrývají majetek za statisíce, zabezpečení ale chybí
S podzimem definitivně končí letošní sezona a do garáží se kromě nepotřebného nářadí a sportovního vybavení stěhují i silné stroje, které zvolna zazimovávají také motorkáři. Garáže se tak plní cennými věcmi a stávají se oblíbeným cílem zlodějů, kteří počítají s jejich chabým či zcela chybějícím...
BONMOTO - když nákup, tak se slevou!
Na základě spolupráce našeho portálu se společností BONMOTO, nabízíme všem našim čtenářům možnost zařadit se do věrnostního programu a čerpat, tak slevy na vaše nákupy.
Nákup skútru za pár kaček?
Uvažujete o koupi skútra a nechcete za něj dát "majlant"? Pojďte se spolu s námi podívat na ty nejlevnější skútry, které lze na našem trhu najít. Cena startuje už hluboko pod 20 000,- Kč!
Bleskovky
Honda spolu s dalšími (Yamaha, KTM, Piaggio) podepsala prohlášení o společném záměru vytvořit...
2.3.2021
Registrace motocyklů za rok 2020
3.2.2021
Komu chybí skútr?
1.12.2020
BMW představilo nový koncept elektroskútru
12.11.2020
Podcasty
Jindra Belšan o velkém Rusku
24.10.2019
Jindra Belšan je pamětník. To jako, že toho hodně viděl, hodně zažil a má tedy o čem vyprávět. Dnes jsme se zaměřili hlavně na jeho cesty do Ruska.
Balkánské šotoliny (Kodo120)
3.12.2018
Hurá na Balkán na šotoliny. Po tom, co začal Pertla systematicky mapovat Evropské šotoliny, musí být každému jasné, že Balkán je pro většinu z nás v tomto duchu stále ještě...
1000 zatáček s Kamilem Holánem (Kodo119)
21.8.2018
Isle of Man, Hořice, road racing, lety, pády, ale hlavně obrovská radost a nadšení. Kamil Holán po třech letech opět hostem Kolama dolu www.1000zkh.cz
Kalendář akcí
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. |
8. | 9. | 10. | 11. | 12. | 13. | 14. |
15. | 16. | 17. | 18. | 19. | 20. | 21. |
22. | 23. | 24. | 25. | 26. | 27. | 28. |
29. | 30. | 31. |
Nebyly nalezeny žádné nadcházející události
Poslední komentáře (4 komentáře)
puffybodie, 22.10.2016 v 08:06
Nebylo to mysleno proti skutrportalu. Priklad s Vespou je obecny, ze "znamejsi" moto/skutr servery testuji jen to co jim dealer nabidne a dealeri maji jen to co doda vyrobce. U Vespy je to tak, ze primo dovozce nenabizi PX k testu a jeden z duvodu je ten, ze nechteji aby lide o tom moc vedeli, protoze chteji razit uplne jine modely a cestu a v tom jim neustala obliba modelu PX brani (teda Euro 4 to vyresi za ne evidentne).
Tady na serveru clovek aspon najde podobne testy tomu co bylo v minulosti ala test na 50.000km a podobne. Chapu, ze vyrobci se tomu brani, kdyz KTM (KokotTlaciMotorku) je po 10.000 - 20.000 stroj zabijak s nebezpecnyma brzdama, rizenim a spojkou na odpis a dovozce neuznava reklamace nebo BMW (BudesMitWydaje) se do tech 50.000 rozsype motor (kde jsou ty casy K75, K45, K100.....). Hlavni je prodavat a tocit zbozi. Nekdo kdo chce vyrobek co mu vydrzi, je v dnesni dobe nepritel statu.
Badarala, 20.10.2016 v 10:15
Tak zrovna české zastoupení Suzuki je svým přístupem už legendární. Mají neustále nedostatek dealerů, neboť s nimi skoro žádný nevydrží. Šéfuje tomu pravděpodobně hodně zvláštní parta... A to mám motorku od Suzuki a Suzuki značku mám rád. Jednou jsem s vedením Suzuki moto něco vyřizoval, nebudu to rozvádět, jen řeknu, že se s nimi člověk v komunikaci cítí prapodivně...
No a říct, že skútry pro ně nejsou podstatné, v situaci, kdy postupně skútry čím dál víc ukrajují z koláče motocyklových prodejů, a zamítnout do budoucna jakoukoli možnost testů u specializovaného portálu, to je celkem vypovídající. Jejich bídné prodeje, v porovnání s ostatními Japonci u nás, zapříčiněné mizernou dealerskou sítí a přístupem vedení jsou pak pochopitelným důsledkem. Přitom jejich skútry i motorky mají japonskou kvalitu a mnohé modely jsou, jak známo, ikonou...
Pavel, 19.10.2016 v 22:59
Zarážející je toho v této branži hodně! Základní myšlenkou Skutrportalu bylo vždy poskytnout čtenářům kvalitní informace o kvalitě nabízených vozidel na našem trhu, což žádný plátek nedělal. Jak je u nás zvykem, dáme si u tebe reklamu a ty nám uděláš kvalitní PR. Skutrportal ale toto vždy odmítal a proto se průběžně setkává s nezájmem dovozců. Jde snad o život? , někdy ano a pravda není žádána. Já osobně obdivuji Viktora, že tímto nikdy nenechal odradit a testuje a baví ho to. Příkladně Suzuki, kterou sedlá spousta skútrařů byla nejednou oslovena o spolupráci, ale po výroku "skůtry nejsou náš zájem a do budoucna s nimi nepočítáme", přistála rádné opovržení na hlavu tohoto zástupce značky. Světe div se, slovo Skutrportal je pro ně povel k přibouchnutí dveří. Dnes se tomu smějeme a raději si skútr půjčíme od uživatele, který ho rád poskytne. Nevím a nechápu, není tady něco špatně?
Otevřít diskuzi