Bleskovky
Piaggio Group pokračuje v boji na ochranu svých produktů před padělateli
29.10.2021
VOGE odstartovala akci “Máš čerstvýřidičák A2?”
23.6.2021
NOVÝ ELEKTRICKÝ SKÚTR PIAGGIO ONE
15.6.2021
Kymco startuje cenovou akci na atraktivní modely stopětadvacítek
19.4.2021
BMW C1 znovu na scéně?
12.4.2021
Podcasty
Černou Afrikou
17.6.2021
Řeknu jen tohle: jedna vtipná partička a Jihoafrická republika, Botswana, Zimbabwe, Namibie . . . . Tady je zmiňový DOTAZNÍK jak jsi se potkal s krizí středního věku. Nezabere...
Jindra Belšan o velkém Rusku
24.10.2019
Jindra Belšan je pamětník. To jako, že toho hodně viděl, hodně zažil a má tedy o čem vyprávět. Dnes jsme se zaměřili hlavně na jeho cesty do Ruska.
Balkánské šotoliny (Kodo120)
3.12.2018
Hurá na Balkán na šotoliny. Po tom, co začal Pertla systematicky mapovat Evropské šotoliny, musí být každému jasné, že Balkán je pro většinu z nás v tomto duchu stále ještě...
Kalendář akcí
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. |
|
7. | 8. | 9. | 10. | 11. | 12. | 13. |
14. | 15. | 16. | 17. | 18. | 19. | 20. |
21. | 22. | 23. | 24. | 25. | 26. | 27. |
28. | 29. | 30. | 31. |
Nebyly nalezeny žádné nadcházející události
Keeway CityBlade 125 - dlouhodobý test
komentáře ke článku
Zpět na článek
29.4.2017
Viktor Hrachovec
Komentáře (7 komentářů)
Bostav
4.5.2017 v 09:02
#302
Skůtr Jiajue Viktorie 125 dostal od redakce hodnocení 85% , Keeway CityBlade 125 dokonce 96% !!!
Děkuji redakci že mi otevřela oči, jdu prodat Yamahu Nmax a jdu si koupit Viktorii nebo Cityblade. Díky.
A příště bude test Kentoya Fever a ten dostane dokonce 100% a mi ostatní vzteky naše Hondy, Yamahy, Aprilie hodíme ze skály.
Také články by měli být označeny: komerční článek. Protože skůtrů neznalí jedinec může mít dojem, že vlastně nic lepšího než čínské skůtry není.
Takže pane redaktore doporučíte např. svému bratrovi Cityblade nebo Vikrorii nebo "konkurenční" PCX či Nmax což jsou nejbližší a levní konkurenti?
SKUTRPORTAL.cz
4.5.2017 v 09:27
#303
Komerční článek je článek, který je placený ;-) Zřejmě jste jedním z oněch zastánců zavedených značek, protože nic jiného přeci neexistuje .... gratuluji! Na druhou stranu pokud náš portál sledujete pravidelně, pak víte, že Keeway CityBlade 125 nemáme zapůjčený, ale že jsme si skútr koupili. Po najetých 3000 km na našem redakčním stroji a dalších cca 500 km na stroji, který jsme testovali bych CityBlada s klidným svědomím doporučil svému bratrovi, tátovi a nebo komukoliv jinému. A abychom zjistili jak na tom skútr bude třeba po 10 000 km nebo 20 000 km, právě proto jsme skútr zakoupili. V poměru cena/výkon hodnotíme CityBlada skutečně 96%. Jinak např. Vámi vlastněný NMax obdržel v našem hodnocení 98%. Za cenu 74 990,- Kč. Si však můžete koupit skoro 2 nové CityBlady a pokud skútr vydrží tolik jako Honda či Yamaha, pak je to pádný důvod k zamyšlení. No co dodat na závěr ... je to názor naší redakce, s kterým samozřejmě souhlasit nemusíte, ale věřte nebo ne ani kvůli našim čtenářům si nebudeme vymýšlet závady, které nejsou. Naštěstí máte možnost volby a to jak na kterém skútru budete jezdit, tak které stránky budete číst i to, kterým testům věřit či ne. Když by nám v 5000 upadl výfuk, tak to napíšeme, ale šrouby kvůli tomu povolovat rozhodně nehodláme :-)
Bostav
4.5.2017 v 09:59
#304
Správně : cena/výkon ,ale to je důležité u článku napsat, protože pak to vypadá že Keeway je TOP mezi skůtry ... Kdyby tu bylo řazení testů podle % hodnocení, tak na prvních místech budou číňani, ale jen kvůli tomu že jsou levný ...
A raději jednoho Nmaxe než 5 Keewayí :D
Badarala
5.5.2017 v 10:23
#305
Možná by nebylo od věci napsat na závěr třeba něco jako "HODNOCENÍ cena/užitná hodnota 96 % ", aby to vskutku každý a hned pochopil :-)
Jestli ten skútr testujete přesně tím popisovaným způsobem, tak je to dosti drsné, skoro bych řekl příliš drsné :-)
Určitě je vypovídající hodnota takového testu hodně vysoko a ledacos napoví, já si to rád přečtu...
Ono v dnešní době STRIKTNĚ rozdělovat na čínu a nečínu je docela úsměvné, vezmeme-li v potaz, kde všude jsou motocykly renomovaných značek montovány a kdo všechno dodává jednotlivé díly. Ve finále rozhoduje nasazená kvalita a kontrola jejího dodržování (která občas i velkým značkám docela "ujede", viz problémy s rezavějící novou adventure vlajkovou lodí od Hondy...).
satanachist
6.5.2017 v 10:19
#307
měl jsem taky čínu - padesátku Kentoya Sharky. Kdyby nebylo schváleno řízení 125 ccm s béčkem, tak jej mám asi dodnes. Najeto 6000 km bez poruchy a šel ke klukovi, který jej otunil 70 ccm válcem a jezdí jak drak. Takže antičíňané, není vše tak jak si myslíte.
P.S. Představte si, že některé díly do Volva, BMW, Ferrari nebo Bentleye vyrábí Rumuni, Moldavci, Ukrajinci apod. v naší fabrice....
kvido99
31.5.2017 v 11:38
#319
Fascinuje mě, jak někdo neustále kritizuje čínské skůtry a přitom ho většinou nikdy neměl, zaujatost uživatele ,,Bostav" je až směšná.
Anonym1
26.11.2017 v 12:02
#347
kvido99, Bostav je typický kretén...volič TOPKY, Pražská kavárna, Free Tibet apod....já sice nemám keewaye, ale znám jednoho, co má Logika, a výkonově stejný s Esháčkem, a je o 40 000 levnější...