Bleskovky
Piaggio Group pokračuje v boji na ochranu svých produktů před padělateli
29.10.2021
VOGE odstartovala akci “Máš čerstvýřidičák A2?”
23.6.2021
NOVÝ ELEKTRICKÝ SKÚTR PIAGGIO ONE
15.6.2021
Kymco startuje cenovou akci na atraktivní modely stopětadvacítek
19.4.2021
BMW C1 znovu na scéně?
12.4.2021
Podcasty
Černou Afrikou
17.6.2021
Řeknu jen tohle: jedna vtipná partička a Jihoafrická republika, Botswana, Zimbabwe, Namibie . . . . Tady je zmiňový DOTAZNÍK jak jsi se potkal s krizí středního věku. Nezabere...
Jindra Belšan o velkém Rusku
24.10.2019
Jindra Belšan je pamětník. To jako, že toho hodně viděl, hodně zažil a má tedy o čem vyprávět. Dnes jsme se zaměřili hlavně na jeho cesty do Ruska.
Balkánské šotoliny (Kodo120)
3.12.2018
Hurá na Balkán na šotoliny. Po tom, co začal Pertla systematicky mapovat Evropské šotoliny, musí být každému jasné, že Balkán je pro většinu z nás v tomto duchu stále ještě...
Kalendář akcí
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. |
|
7. | 8. | 9. | 10. | 11. | 12. | 13. |
14. | 15. | 16. | 17. | 18. | 19. | 20. |
21. | 22. | 23. | 24. | 25. | 26. | 27. |
28. | 29. | 30. | 31. |
Nebyly nalezeny žádné nadcházející události
Zvítězí pravda nad lží a nenávistí? Aneb bez kamery ani kilometr...
komentáře ke článku
Zpět na článek
20.6.2016
František Hadt
Komentáře (6 komentářů)
Gandalf
20.6.2016 v 07:09
#217
Je to velmi smutná zkušenost, ale v takovém případě musí být z míry a způsobu poškození motocyklu (event. druhého vozidla) zřejmý mechanismus vzniku škody, resp. průběhu nehody. Přece náraz motocyklu do automobilu zezadu vyvolá zcela jiný druh poškození, než pád motorky na bok při shození ze stojanu. Podobně by za sucha mohly posloužit brzdné stopy, ale i za mokra případné stopy na vozovce po skluzu nebo drobné úlomky plastů, které by při nedobrždění a nárazu odlétly pěkný kus dál. Policistům se asi moc nechtělo zajistit řádné ohledání místa nehody.
Pokud by šlo o nemalou částku, nedejbože zranění, tak by jistě stálo za to na oznámení trvat, případě si vyžádat znalecký posudek. Bude tu sice riziko, že úhrada posudku zůstane na oznamovateli, ale pokud byly okolnosti natolik zřejmé, mělo by to být riziko únosné.
Nejšťastnější je ale samozřejmě řidič, který nic takového řešit a rozhodovat vůbec nemusí, což přeji každému z nás.
doncze
20.6.2016 v 20:54
#218
Do budoucna pro každého, kdo by se stal obětí podobného šmejda jako byl řidič dodávky stačí do protokolu uvést, že se domníváte, že vás chtěl záměrně přejet a tudíž zabít. Nikdy by se to nedalo zamést pod koberec, vždy by byla nařízena rekonstrukce a soudní posudky by jasně ukázaly jak k nehodě došlo... Nic jiného než tvrdá odplata se s takovými jelity nedá udělat.
medved.m
20.6.2016 v 23:15
#219
Upřímně - ani se mi té historce nechce věřit.
Nechce se mi věřit, že by někdo jen tak a při plném vědomí - šok po vyproštění zpod převržené motorky asi nebude srovnatelný s tím po nárazu do stojící dodávky - sbalil fidlátka a netrval na tom, jak se to stalo. (Pokud se to tak ovšem skutečně stalo.) Poškození mašiny, poškození dodávky i poškození těla musejí být v obou případech velmi odlišné a pro technika a lékaře od sebe snadno rozpoznatelné.
Ale třeba je to jen autorova reklama na kamery :-)
Badarala
21.6.2016 v 14:00 | reakce na příspěvek #219
#220
medved.m...To bylo hodně jedovatý. Nebo snad podle sebe soudím tebe? Za tebou bych chtěl určitě někdy přijít, až se mi přihodí něco, z čeho budu vyvalenej a bezradnej...
medved.m
21.6.2016 v 19:35 | reakce na příspěvek #220
#221
Nemyslím si, že tady je vhodné místo na hádání. Ale - co proboha na tom je "podle sebe"?
Napsal jsem několik snad velmi logických argumentů, pro něž by rezignace na zdravý rozum, ústup z pozice oběti a (nepravdivé) přiznání vlastní viny nedávaly smysl. Člověk, byť mu právě cizí vinou spadla na nohu vlastní motorka, pravděpodobně není v šoku, který by mu znemožnil uvažovat a domyslet, že všechny karty má v rukou on.
A mimochodem: kdybys to někdy opravdu potřeboval (nepřeji Ti to), klidně přijď. Každému slušnému člověku jsem - pokud to bylo v mých silách - v životě pomohl rád a bez nároku na uznání, natož odměnu.
josuk
22.6.2016 v 14:20
#222
..bylo mi doporučeno, že nejlepším řešením pro všechny účastníky nehody bude celé oznámení vzít zpět.
Doporučeno být může cokoli, obecně myslím, že je velmi špatně na něco takového přistoupit. I kdyby to měla být ztráta (času a peněz), příště to doporučí (nabádání ke křivé výpovědi?) někomu dalšímu!
No a kamera... je to otázka, když se nastavená do zorného pole člověka, asi by v tomto případě stejně nepomohla.
Hlavně, že to dobře dopadlo. (vždyt v Karlíně přece přecouvala dodávka chlapa, jen proto, že chodník byl uzavřený pro chodce a řidič - kokot s ním prostě vůbec nepočítal a myslel, že přejíždí sníh..)