Bleskovky
Piaggio Group pokračuje v boji na ochranu svých produktů před padělateli
29.10.2021
VOGE odstartovala akci “Máš čerstvýřidičák A2?”
23.6.2021
NOVÝ ELEKTRICKÝ SKÚTR PIAGGIO ONE
15.6.2021
Kymco startuje cenovou akci na atraktivní modely stopětadvacítek
19.4.2021
BMW C1 znovu na scéně?
12.4.2021
Podcasty
Černou Afrikou
17.6.2021
Řeknu jen tohle: jedna vtipná partička a Jihoafrická republika, Botswana, Zimbabwe, Namibie . . . . Tady je zmiňový DOTAZNÍK jak jsi se potkal s krizí středního věku. Nezabere...
Jindra Belšan o velkém Rusku
24.10.2019
Jindra Belšan je pamětník. To jako, že toho hodně viděl, hodně zažil a má tedy o čem vyprávět. Dnes jsme se zaměřili hlavně na jeho cesty do Ruska.
Balkánské šotoliny (Kodo120)
3.12.2018
Hurá na Balkán na šotoliny. Po tom, co začal Pertla systematicky mapovat Evropské šotoliny, musí být každému jasné, že Balkán je pro většinu z nás v tomto duchu stále ještě...
Kalendář akcí
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1. |
||||||
2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. |
9. | 10. | 11. | 12. | 13. | 14. | 15. |
16. | 17. | 18. | 19. | 20. | 21. | 22. |
23. | 24. | 25. | 26. | 27. | 28. | 29. |
30. | 31. |
Nebyly nalezeny žádné nadcházející události
Rumunský Dracula po 20 000 kilometrech
komentáře ke článku
Zpět na článek
6.6.2016
Viktor Hrachovec
Komentáře (1 komentář)
Mr.Voza
15.6.2016 v 08:00
#215
Jezdím v práci z Dacií Dokker Van cca rok. Najeto cca 25000km. V mnohém s Vámi souhlasím. Např. ten palubní PC s jednořádkovým displayem a ovládáním jedním čudlem je na dnešní dobu fakt katastrofa - aspoň 2 čudle tam mohli dát, aby se nemuselo listovat furt dokola. Navzdory tomu, co píšete o vyhřívaných zrcátkách, ve výbavě našeho Dokkera jsou. První "mouchy" jsme zjistili hned po převzetí nového auta - plast po obvodu ventilátoru na chladiči je v jednom místě asi 10cm odštíplej, na podběhu v motorovým prostoru je ohromnej blemtanec doho tmelu, co tím při výrobě utěsňujou sváry karoserie - jak kdyby tam někomu upadla hrouda o velikosti a tvaru středně velkýho ho.na a on ho tam nechal zaschnout. Protože se nejednalo o žádný závady, který by omezovaly provoz a už jsme s autem potřebovali jezdit, rozhodli jsem se to neřešit - pár dní trvalo, než jsme sehnali námi požadovanou výbavu - potřebovali jsme skladový auto, nemohli jsme čekat několik týdnů až měsíců, až nám vyroběj nový na objednávku. Po cca 15000km začalo něco praskat v přední nápravě při zatáčení, při brždění, při zrychlení - prostě jako kdyby přední náprava na karoserii "kloktala". Takže reklamace. V autorizovaným servisu až na třetí pokus zjistili v čem je problém - jeden ze 4 šroubů rámu motoru zespodu auta byl do kastle narvanej přes závit, nebyl pořádně dotaženej a nešel ani tam, ani ven. Takže se musel násilím utrhnout, zbytek odvrtat, závit opravit a našroubovat novej šroub. Jinak co se týká ostatní techniky, zatím OK. Takže můj result na tuhle značku zní: Ano, Dacie by byly dobrý auta, kdyby je nemotovali vožralý Rumuni!
Jo a kdyby někoho nesnesitelně otravovalo to pískání, když se člověk nepřipoutá a v autorizovaným servisu mu tvrdili, že to nejde nijak obejít, vypnout, zkrátit dobu pískání apod., tak stačí povytáhnout ten žlutej konektor pod sedačkou a je po problému ;-) - předpokládám, že tohle bude u všech Dacií stejný.