Bleskovky
Piaggio Group pokračuje v boji na ochranu svých produktů před padělateli
29.10.2021
VOGE odstartovala akci “Máš čerstvýřidičák A2?”
23.6.2021
NOVÝ ELEKTRICKÝ SKÚTR PIAGGIO ONE
15.6.2021
Kymco startuje cenovou akci na atraktivní modely stopětadvacítek
19.4.2021
BMW C1 znovu na scéně?
12.4.2021
Podcasty
Černou Afrikou
17.6.2021
Řeknu jen tohle: jedna vtipná partička a Jihoafrická republika, Botswana, Zimbabwe, Namibie . . . . Tady je zmiňový DOTAZNÍK jak jsi se potkal s krizí středního věku. Nezabere...
Jindra Belšan o velkém Rusku
24.10.2019
Jindra Belšan je pamětník. To jako, že toho hodně viděl, hodně zažil a má tedy o čem vyprávět. Dnes jsme se zaměřili hlavně na jeho cesty do Ruska.
Balkánské šotoliny (Kodo120)
3.12.2018
Hurá na Balkán na šotoliny. Po tom, co začal Pertla systematicky mapovat Evropské šotoliny, musí být každému jasné, že Balkán je pro většinu z nás v tomto duchu stále ještě...
Kalendář akcí
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1. |
||||||
2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. |
9. | 10. | 11. | 12. | 13. | 14. | 15. |
16. | 17. | 18. | 19. | 20. | 21. | 22. |
23. | 24. | 25. | 26. | 27. | 28. | 29. |
30. | 31. |
Nebyly nalezeny žádné nadcházející události
Keeway CityBlade 125 - konkurence pro PCX?
komentáře ke článku
Zpět na článek
22.10.2015
Viktor Hrachovec
Komentáře (11 komentářů)
hodnyclovek1
22.10.2015 v 09:04
#144
Asi jste něco opomenuli .............. označit jako reklamní článek.
crhy
22.10.2015 v 10:52
#145
Designová spatlanina všech možných i nemožných čínských kopií v opravdu škaredém kabátě s mizerným motorem a z ještě mizenějších materiálů a vy mu tady dáte 96%? Wtf?
Kolik vám za to Číňani zaplatili probůh?
ivko63
22.10.2015 v 12:59
#146
Honda PCX 125 98%, Yamaha N-Max 125 98% a dát tomuhle 96% je hodně odvážné...... konkurence pro PCX? ...a v čem, prosím? (leda tak v ceně).
Badarala
22.10.2015 v 18:50
#147
Upřímně mi to nepřijde o nic hezčí ani ošklivější než většina malých 125 (Pcx, Sh, Nmax, Majesty S atd.atd.), a možná (neumím od stolu posoudit- jiní jistě ano... .-) ) tam ani nebude rozdíl v kvalitě zpracování.
Chápu, že ti co si zaplatili za značku (což jsem koneckonců i já) chtějí mít jistý pocit satisfakce a tak trošku "technické" nadřazenosti, proto nutno takto pochvalný test rychle shodit, relativizovat a nařknout z podjatosti nebo dokonce uplacení. :-)
sakic019
22.10.2015 v 18:56
#148
No mne osobne sa to vobec nepáči, priam je to až desné...
SKUTRPORTAL.cz
22.10.2015 v 20:17
#149
Vždy, když vyjde vesměs pozitivní test na čínské skútry, zvedne se obrovská vlna odporu, jenže co když na tom testu skutečně něco je? A ono opravdu je! Pokud pomineme design, který je velmi subjektivní záležitostí nemůžeme pominout jízdní vlastnosti, brzdy a další a další a proč taky? V redakci SP testujeme s čistým svědomím a pokud se nám zdá skútr dobrý, nemáme důvod ho hanit jen proto, že se nejedná o TOP značku. Nikdo v redakci nemá zájem přinášet našim čtenářům lživé nebo nepravdivé informace a proto se musíme důrazně ohradit od obvinění z podjatosti či uplácení. Naše testy vznikají na základě našich osobních zkušeností a proto se ptáme kolik km jste na tomto skútru najeli vy?
crhy
22.10.2015 v 21:22
#150
Uplácení bylo myšleno s nadsázkou jako reakce k vašemu "příliš" pozitivnímu hodnocení a snaze srovnat testovaný kus s etalonem třídy. Stále je to napodobenina čehosi, která nedovede jet ani reálnou devadesátkou, tzn. kamionu neujedete, prostor pod sedlem je mizerně malý, hrdlo nádrže neprakticky pod sedlem utopené a mohl by jsem pokračovat dál... Cena 48tis.kč? Za to je proboha Vision.
Vzhled je sice subkektivní, ale dle mého pan Bardala a redakce nedisponuje ani špetkou estetického cítění, pokud tvrdí, že je toto designově a kvalitativně srovnatelné s pcx, n maxem apod.
Každý máme svůj názor a já si za svým stojím, stejně jako vy.
voj
23.10.2015 v 06:44
#151
A proc by hodnoceni nemelo byt pozitivni, když tomu tak je. Mel jsem moznost se na tomto skutru se svezt a plne souhlasim s obsahem clanku. Design jako takovy je vždy hodnocen osobním vnimanim posuzovatele, ale pokud se bavime o jizdnich vlastnostech tak me skutr opravdu mile prekvapil. Co se tyka maximalni rychlosti, tak plne odpovida ucelu, pro který byl navrzen - pohyb v prostředí města. A jak to bude s zivotnosti a spolehlivosti to se uvidi, ale pravdou je, ze výrobce jde rychle dopředu. Takze jsem moc zvedavy jak se mu povede v realnem zivote.
Badarala
23.10.2015 v 09:13
#152
Pan Badarala možná nedisponuje špetkou estetického cítění, ale kdo toto objektivně posoudí? :-) Říkám, jak to vnímám.
Tomu zpracování nemám nějaký důvod nevěřit. Rychlost je pochopitelně menší, když je menší výkon. Popsaným jízdním vlastnostem zase nemám důvod nevěřit. Mouchy byly popsány taky. Spolehlivost ukazuje čas a cením si, že chce redakce skútr získat k dlouhodobému testu.
Prostě mi ten test nepřijde nějak tendenční, proto mě, coby majitele vždy jen značkových strojů (to zminuji, aby bylo jasno, že nijak nehájím konkrétní strojek), pobavily svižné "zuřivé" reakce na tento článek.
satanachist
23.10.2015 v 09:32
#153
To mě se skútr líbí a kdybych neměl finanční prostředky na značku, tak klidně bych do něj šel. Jasně, ten výkon není nic extra a asi bych nejezdil takové dálky jako na PCX. Ale měl jsem padesátku Kentoyi a když jsem ji v 8000 km prodával, neměl jsem žádnou poruchu (kromě výměny ventilku, žárovky a pružiny na hl. stojanu). To jsem na ní za víkend dal i 500 km. Takže za mě ANO :-)
Jan Douda
10.5.2016 v 21:44
#202
PCX se, podle mého názoru, s tímto příliš nedá srovnávat
Předně PCX má vodou chlazený motor (větší životnost) s vyšším výkonem. PCX má větší zavazadlový prostor. A u Hondy je to sázka na jistotu kvality. Vzhled je sice subjektivní, nicméně Keeway hezčí není ani náhodou. Výhodou zdá se být cena, ale za podobnou cenu lze koupit Hondu Vision, která je značkovou alternativou s motorem 110, ale prakticky stejným výkonem jako Cityblade, navíc je to Honda, tak koupě nebude riskantní a skútr si bude držet cenu a lépe se případně prodá.