Honda Forza 750

Honda představila model Forza o objemu 750 ccm!

14.10.2020

TZ - www.honda.cz

Společnost Honda představuje zcela nový velkoobjemový skútr Forza 750. Jakožto nejvyšší model prestižní řady Forza přichází tento vrcholný městský stroj s příslibem vzrušující jízdy a maximálního komfortu zabaleného do high-tech stylu. Dynamická akcelerace je samozřejmostí díky výkonnému dvouválcovému motoru o objemu 745 cm3 vybavenému elektronicky řízenou škrticí klapkou, 3 přednastavenými jízdními režimy a systémem nastavitelné kontroly trakce Honda se 3 úrovněmi. Trubkový ocelový rám, hliníkové kyvné rameno, zavěšení zadního kola typu Pro-Link a 17/15palcové přední/zadní kolo jsou zárukou jisté ovladatelnosti. Účinné brzdění zajišťují dva radiálně umístěné čtyřpístové brzdové třmeny. Do schránky pod sedlem se vejde integrální přilba a schránka je vybavena USB zásuvkou; veškeré osvětlení je tvořeno LED diodami a 5palcový TFT displej umožňuje připojení chytrého telefonu prostřednictvím nového systému hlasového ovládání Honda Smartphone Voice Control system. Pro držitele řidičského oprávnění A2 bude k dispozici také verze s výkonem 35 kW.

Již 20 let jsou v Evropě skútry Forza uznávaným pojmem, přičemž tento název sám o sobě představuje značku v rámci celé produktové řady Honda. Za svůj úspěch vděčí lákavé kombinaci různých faktorů: klasické Grand Touring (GT) prvky – nepřehlédnutelnost na silnici a maximální komfort pro oba cestující – se v receptuře Forza vždy mísily se sportovní, agilní ovladatelností a výkonnými motory, díky kterým je každá jízda zážitkem.

06: Honda Forza 750

Každý model Forza vždy představuje technologicky vyspělý, stylový a prémiový výrobek plný praktických funkcí usnadňujících život na cestě, který se vyznačuje vysokou kvalitou zpracování a elegantním vzhledem. Pro rok 2021 se k modelům Forza 125 a Forza 350 přidává vysokoobjemový sourozenec – Forza 750.

 

Nejlepší Forza přichází. Rychlá, agilní a luxusní, nabitá technologiemi a připravena uspět v konkurencí nabitém segmentu motocyklového trhu. Díky své výbavě pro každodenní dojíždění ve městě i mimo něj, ale i pro víkendové výlety, je Forza 750 ztělesněním kvality a praktičnosti. Dalo by se říci, že se jedná o racionální volbu. Díky rodokmenu Forza však tento stroj nabízí ještě více – spoustu stylu a zábavy.

 

Informace o modelu
 

Štíhlé, elegantně zakřivené linie modelu Forza 750 nabízejí vynikající ochranu proti větru i při vyšších rychlostech, spoustu prostoru pro nohy a nízko umístěné sedlo bez zbytečných tvarových kreací. Odkládací schránka pod sedlem pojme integrální přilbu a je vybavena USB nabíječkou. K dispozici je také praktická schránka na rukavice. TFT přístrojový displej umožňuje propojení s chytrým telefonem jezdce prostřednictvím systému hlasového ovládání Honda Smartphone Voice Control system. Zapalování, zamykání a otevírání sedla se ovládá inteligentním klíčem Smart Key.

 09: Honda Forza 750

Stroj je poháněn silným a úsporným dvouválcovým motorem o objemu 745 cm3 vybaveným elektronicky řízenou škrticí klapkou (Throttle By Wire – TBW), která umožňuje přizpůsobení charakteru motoru pomocí 3 přednastavených jízdních režimů: RAIN, STANDARD a SPORT. K dispozici je také uživatelsky nastavitelný režim USER. Systém nastavitelné kontroly trakce Honda Selectable Torque Control (HSTC) provádí jemné zásahy v závislosti na volbě jedné ze 3 úrovní, zatímco standardně dodávaná dvouspojková převodovka (Dual Clutch Transmission – DCT) disponuje mapami pro automatické řazení, jež spolupracují s jednotlivými jízdními režimy.

 

Kombinace rámu z ocelových trubek, hliníkového kyvného ramene, 41mm inverzní vidlice, radiálně umístěných čtyřpístových brzdových třmenů, zavěšení zadního kola typu Pro-Link a 17palcového/15palcového předního/zadního kola dohromady vytváří vyvážený podvozek a nabízí výkony a ovladatelnost sportovního motocyklu v proporcích skútru.

 

Nová Forza 750 pro rok 2021 bude k dispozici v následujících barevných provedeních:

 

modrá metalíza Jeans Blue Metallic

červená Candy Chromosphere Red

matná stříbrná metalíza Matt Beta Silver Metallic

černá Graphite Black

 

Hlavní vlastnosti
 

3.1 Vzhled a výbava

 

Atraktivní a prostorný GT styling nabízí jezdci i spolujezdci ochranu před povětrnostními vlivy
22litrová odkládací schránka obsahuje USB nabíječku, k dispozici je také snadno přístupná schránka na rukavice
Systém hlasového ovládání Honda Smartphone Voice Control system umožňuje propojení s chytrým telefonem prostřednictvím nového 5palcového TFT displeje
Veškeré osvětlení je tvořeno LED diodami; přední ukazatele směru a zpětná zrcátka jsou integrovány v kapotáži
Zapalování, zámek a otevírání sedla se ovládají inteligentním klíčem Smart Key
 

Jak se na GT skútr sluší, ukazatele směru a zpětná zrcátka jsou u modelu Forza 750 integrovány ve štíhlé přední kapotáži, která zároveň nabízí vynikající ochranu proti větru při vysokých rychlostech, aniž by představovala přebytečnou masu omezující agilitu stroje při jízdě v městském provozu; také plexi štít napomáhá vytvoření klidné vzduchové kapsy pro jezdce i spolujezdce.

 08: Honda Forza 750

Kromě důležitých jízdních vlastností je Forza 750, jakožto hlava sofistikované rodiny Forza, také ztělesněním aspirací, stylu, ze kterého vyzařuje prémiový appeal, a designového jazyka, který přiláká pozornost všude, kde se objeví. 

 

Samozřejmě záleží i na praktických detailech. V přední části stroje je spousta místa na nohy, pečlivě tvarované sedlo je pohodlné a umožňuje jezdci snadno dosáhnout na zem. Sedlo se nachází ve výšce 790 mm. Schránka pod sedlem má objem 22 l a umožňuje uložení integrální přilby. USB zásuvka se nachází v její zadní části. Na pravé straně vnitřní kapotáže se nachází praktická a snadno přístupná schránka na rukavice.

 

Součástí rozhraní u modelu Forza 750, které je dostupné prostřednictvím 5palcového TFT displeje, je i nový systém hlasového ovládání Honda Smartphone Voice Control, který jezdci nabízí možnost propojení s jeho chytrým telefonem a umožňuje hlasové ovládání telefonních hovorů, e-mailů, přehrávání hudby a navigace. Pro využití této funkce je zapotřebí komunikátor v přilbě. Telefon se k přístrojovému panelu připojí prostřednictvím technologie Bluetooth. Ovládání systému Honda Smartphone Voice Control je možné také prostřednictvím tlačítek na levé rukojeti.

 

Pro ještě více pohodlí využívá model Forza 750 inteligentní klíč Smart Key, který má jezdec po celou dobu v kapse a pro ovládání zapalování, víčka palivové nádrže a sedla jej nemusí vyndávat. Má-li jezdec inteligentní klíč u sebe, lze jedním stiskem hlavního tlačítka na stroji odemknout řízení a zapnout zapalování, zatímco pomocí dvou kolébkových spínačů se ovládá víčko palivové nádrže a zámek sedla. Pomocí klíče se zamyká a odemyká i volitelný inteligentní vrchní kufr a stroj nabízí funkci „odpovědi“ bliknutím ukazatelů směru, díky které jej majitel snadno najde i z větší dálky. Spojkový mechanismus v hlavním spínači zabraňuje násilnému odemknutí řídítek.

 

Zadní ukazatele směru u modelu Forza 750 jsou vybaveny funkcí nouzových brzdových světel. Pokud při rychlosti nad 53 km/h jezdec aktivuje kteroukoliv brzdu a záporné zrychlení přesáhne hodnotu 6,0 m/s2, začnou výstražná světla blikat, aby na prudké brzdění upozornila ostatní účastníky silničního provozu. V případě, že je aktivován systém ABS, se hranice pro aktivaci této funkce při stejné rychlosti snižuje na záporné zrychlení nejméně 2,5 m/s2.

 

Navíc mají nově také funkci automatické deaktivace. Namísto použití jednoduchého časovače systém porovnává rozdíl v otáčkách předního a zadního kola a na základě toho vypočítává, zda je možné ukazatele směru s ohledem na situaci vypnout.

 

3.2 Motor

 

Maximální výkon 43,1 kW, točivý moment 69 Nm a červené pole otáčkoměru na 7 000 ot./min.
Elektronicky řízená škrticí klapka
Motor splňuje emisní normu EURO5, spotřeba 3,6 l/100 km (v režimu WMTC)
Verze s výkonem 35 kW pro kategorii A2
 

Díky své konstrukci nabízí kapalinou chlazený 8ventilový řadový dvouválcový motor SOHC v modelu Forza 750 vysokou dynamiku v nízkých a středních otáčkách. Architektura motoru s relativně velkým zdvihem a speciální tvar spalovací komory společně s klikovým hřídelem s vysokou setrvačností vytvářejí vysoké hodnoty točivého momentu již od nízkých otáček.

 04: Honda Forza 750

Elektronicky řízená škrticí klapka (TBW) řídí výkon a charakteristiku motoru (viz odstavec 3.3 Motor a elektronika). Maximální výkon činí 43,1 kW při 6 750 ot./min., točivý moment vrcholí na 69 Nm při 4 750 ot./min. Motor je schopen dosáhnout až 7 000 otáček. Rozjezd na 50 m Forza 750 zvládne za 3,9 s a při rychlosti 60 km/h pracuje motor pouze na 2 500 ot./min.

 

Dva setrvačníky vyvažují vibrace motoru při vyšších otáčkách, aniž by tím bylo dotčeno charakteristické „dunění“ způsobené nepravidelným zapalováním motoru a klikovým hřídelem s fázováním 270°. Vrtání a zdvih jsou 77 mm x 80 mm. Kdykoliv je to možné, zastávají jednotlivé komponenty více rolí: vačkový hřídel pohání vodní čerpadlo, zatímco jeden z vyvažovacích hřídelů pohání olejové čerpadlo.

Díky této minimalizaci počtu dílů zůstává motor lehký, úsporný a spolehlivý. 

 

Pro držitele řidičského oprávnění kategorie A2 je dostupná verze s výkonem 35 kW, kterou může dealer Honda ve vhodnou chvíli snadno přeměnit na verzi s plným výkonem. Stejně tak může dealer Honda omezit výkon silnější verze na 35 kW výměnou standardní škrticí klapky a úpravou softwaru řídicí jednotky ECU.

 

Motor Hondy Forza 750 je mimořádně střídmý – spotřeba naměřená v režimu WMTC činí pouze 3,6 l/100 km, což představuje až 370km dojezd na 13,2litrovou nádrž – a splňuje nyní emisní normu EURO5.

 

3.3 Motor a elektronika

 

Elektronicky řízená škrticí klapka disponuje 3 standardními jízdními režimy a nabízí také uživatelský režim, který si může jezdec nastavit podle svých požadavků
Systém nastavitelné kontroly trakce Honda se vyznačuje jemnějšími zásahy a nabízí 3 úrovně nastavení
 

Vzhledem k tomu, že výkon a charakter motoru ovládá elektronicky řízená škrticí klapka, může si jezdec vybrat ze 3 režimů určených pro široké rozmezí jízdních podmínek. Výběr režimů se provádí tlačítky na levé rukojeti a je indikován na TFT displeji.

 

STANDARD se vyznačuje vyváženým výkonem motoru, brzděním motorem, i zásahy systému HSTC. Systém ABS zasahuje častěji.

 

SPORT nabízí agresivnější přísun výkonu motoru i brzdění motorem, systém HSTC v tomto režimu zasahuje pouze minimálně, zatímco ABS zasahuje častěji.

 

RAIN se vyznačuje nízkým výkonem motoru a brzděním motorem, systémy HSTC a ABS zasahují častěji.

 

USER nabízí možnost individuálního nastavení nízké/střední/vysoké úrovně výkonu motoru / brzdění motorem a nízké/střední/vysoké úrovně nebo úplného vypnutí HSTC.

 

Systém nastavitelné kontroly trakce Honda Selectable Torque Control (HSTC) jezdce svými zásahy neruší a nabízí vytříbenou regulaci přenosu síly motoru na zadní kolo díky elektronicky řízené škrticí klapce. Systém nabízí 3 úrovně:

 

Úroveň 1 se vyznačuje minimálními zásahy a nejmenší kontrolou prokluzu zadního kola.

 

Úroveň 2 je implicitní nastavení a nabízí jistou trakci pro běžné každodenní použití.

 

Úroveň 3 nabízí maximální kontrolu při jízdě na kluzkých vozovkách.

 

Systém HSTC je také možné zcela vypnout.

 

3.4 Dvouspojková převodovka (DCT)

 

Různé mapy řazení v závislosti na zvoleném jízdním režimu
Uživatelský režim USER umožňuje volbu 4 nastavení od hladké až po agresivní jízdu
 

Technologie převodovek DCT značky Honda vstupuje do jedenáctého roku své sériové výroby. Od roku 2010 se v Evropě prodalo přes 140 000 motocyklů vybavených převodovkou DCT. Tato převodovka se vyznačuje plynulým a spolehlivým řazením, na které si jezdec velmi rychle zvykne.

 

Využívá dvě spojky: jednu pro rozjezd a pro 1., 3. a 5. rychlostní stupeň a druhou pro 2., 4. a 6. rychlostní stupeň. Hlavní hřídel jedné spojky se nachází uvnitř druhého, což umožnilo dosažení velmi kompaktních rozměrů. Každá spojka je nezávisle řízena vlastním elektrohydraulickým okruhem. Při řazení systém předvolí požadovaný rychlostní stupeň pomocí spojky, která v daném okamžiku není používána. První spojka je následně elektronicky odpojena a ve stejném okamžiku je připojena spojka druhá.

 

Výsledkem je konzistentní, rychlé a plynulé řazení. Tím, že dvě spojky přeřazují z jednoho rychlostního stupně na další s minimálním přerušením přenosu hnací síly na zadní kolo, navíc prakticky odpadají všechny rázy a podélné náklony stroje, takže řazení je nejen přímé, ale i hladké. Převodovka DCT s sebou přináší i další výhody, mezi které patří odolnost (neboť jednotlivá ozubená kola se nemohou poškodit nesprávným zařazením), nemožnost přetížení motoru, snadná jízda ve městech či nižší únava jezdce. 

 

Systém DCT nabízí dva různé způsoby ovládání – automatický režim s naprogramovanými mapami řazení, které průběžně sledují rychlost jízdy, zvolený rychlostní stupeň a otáčky motoru, a na základě toho rozhodují o momentu přeřazení, a dále manuální režim, ve kterém může jezdec sám řadit tlačítky na levé rukojeti.

 

Díky využití elektronicky řízené škrticí klapky má jezdec k dispozici 3 mapy pro automatické řazení a jeden uživatelský režim USER. Úroveň 1 je nejuvolněnější, kdy k řazení nahoru i dolů dochází při relativně nízkých otáčkách; tato mapa je využívána v jízdním režimu RAIN. Na druhé straně, úroveň 4 řadí nahoru při vyšších otáčkách a také k podřazování dochází dříve, čímž je umocněn efekt brzdění motorem; tato mapa je využívána v režimu SPORT. Úroveň 2 je propojena s jízdním režimem STANDARD, zatímco úroveň 3 se nachází mezi režimy STANDARD a SPORT.

 

V uživatelském režimu USER si může jezdec zvolit kteroukoliv z map řazení převodovky DCT v kombinaci s ostatními parametry – výkonem motoru, brzděním motorem a úrovní nastavení systému HSTC. 

 

Podvozek
 

Rám z lichoběžníkových ocelových trubek, 41mm inverzní vidlice, přepákování Pro-Link a hliníkové kyvné rameno 
Radiální čtyřpístové přední brzdové třmeny, 310mm kotouče a ABS
17/15palcové přední/zadní kolo z lehké slitiny
 

Za své silné stránky Forza 750 vděčí i robustnímu rámu z lichoběžníkových ocelových trubek, který umožňuje praktické uložení veškeré techniky, a zároveň poskytuje dostatek prostoru pro odkládací schránku pod sedlem. Sklon vidlice a závlek jsou 27°/104 mm, rozvor kol činí 1 590 mm. Celková pohotovostní hmotnost dosahuje 235 kg. 

 

Zadní tlumič s nastavením předpětí je prostřednictvím přepákování Pro-Link spojen s hliníkovým kyvným ramenem tvořeným obráběným prvkem s dutým průřezem a rameny s průřezem ve tvaru U.

 

17palcové přední a 15palcové zadní kolo z lehké slitiny jsou zárukou jisté ovladatelnosti a stability; pneumatiky mají rozměr 120/70 R17 vpředu a 160/60 R15 vzadu. Dva radiální čtyřpístové brzdové třmeny spolupracují s 310mm kotouči a jsou vybaveny systémem ABS.

 

Příslušenství
 

Kompletní nabídka originálního příslušenství Honda vyvinutého pro nový model Forza 750 zahrnuje:

 

Vyhřívané rukojeti

Horní/dolní deflektory v prostoru nohou

Kryt na nohy

Zadní nosič

50L „Chytrý“ horní kufr

38litrový vrchní kufr s hliníkovou/barevně sladěnou vložkou

Nosiče bočních kufrů

Boční kufry – pravý 26 l, levý 33 l s hliníkovou/barevně sladěnou vložkou

 

Technické parametry
 

 

MOTOR
 
Typ: Kapalinou chlazený, 4taktní, 8ventilový, řadový 2válec SOHC
Zdvihový objem: 745 cm3
Vrtání a zdvih: 77 mm x 80 mm
Kompresní poměr: 10,7 : 1
Maximální výkon: 43,1 kW / 6 750 ot./min. (35 kW / 6 000 ot./min.)
Max. točivý moment: 69 Nm / 4 750 ot./min. (65 / 4 000 ot./min.)
Olejová náplň: 4,0 l

PALIVOVÝ SYSTÉM
 
Karburace: Elektronické vstřikování paliva PGM-FI
Objem palivové nádrže: 13,2 litru
Spotřeba paliva: 3,6 l / 100 km

ELEKTRICKÁ SOUSTAVA
 
Startování: Elektrické
Kapacita baterie: 12 V/11,2 Ah
Výkon alternátoru: 480 W / 5 000 ot./min.

HNACÍ ÚSTROJÍ
 
Typ spojky: Mokrá lamelová, hydraulická dvouspojková
Typ převodovky: 6stupňová dvouspojková převodovka
Stálý převod: Řetěz

RÁM
 
Typ: Kosočtvercový; ocelové trubky

PODVOZEK
 
Rozměry (D x Š x V): 2 200 mm x 790 mm x 1 484 mm
Rozvor kol: 1 580 mm
Úhel přední vidlice: 27°
Závlek: 104 mm
Výška sedla: 790 mm
Světlá výška: 135 mm
Pohotovostní hmotnost: 235 kg

ZAVĚŠENÍ KOL
 
Typ vpředu: Inverzní 41mm, zdvih 120 mm
Typ vzadu: Tlumič Monoshock, kyvné rameno Pro-Link, zdvih 120 mm

KOLA
 
Typ vpředu: Paprskové kolo
Typ vzadu: Paprskové kolo
Velikost ráfku přední: 17 M/C x MT 3,50
Velikost ráfku zadní: 15M/C x MT4.50
Pneumatika vpředu: 120/70-R17M/C
Pneumatika vzadu: 160/60-R15M/C

BRZDY
 
Systém ABS, Typ: 2kanálový systém ABS
Typ vpředu: Hydraulické, se dvěma 310mm kotouči a radiálními 4pístovými třmeny
Typ vzadu: Hydraulická, s jedním 240mm kotoučem a s 1pístovým třmenem

PŘÍSTROJE A ELEKTRONIKA
 
Přístrojový panel: 5palcový barevný TFT panel


Zabezpečovací systém: Inteligentní systém (Smart Key system)
Světlomet: LED
Zadní světlo: LED
 

Komentáře

V diskuzi ještě není žádný komentář - buďte první!

Otevřít diskuzi

Související články

Yamaha T-Max na 3 ???

Yamaha T-Max na 3 ???

Představujeme

7.7.2020

Redakce SP.cz

0

Tříkolka není pro Yamahu žádnou neznámou. Už v roce 2016 jsme měli možnost otestovat Yamahu Tricity ve verzi 125 ccm, která si od nás odnesla hodnocení 75%. pro mnohé bylo překvapením, že po Tricity nenásledoval, žádný silnější model, až pak přišel NIKEN. Tříkolový motocykl o objemu 847 ccm,...

Více

Honda Goldwing 2020 - Král silnic s automatem

Honda Goldwing 2020 - Král silnic s automatem

Představujeme

1.11.2019

TZ - www.honda.cz

1

V roce 2018 byl představen zcela přepracovaný model Gold Wing, u kterého došlo zejména k radikálnímu snížení hmotnosti, získal nový rám, zavěšení předního kola se dvěma příčnými rameny, systém Apple CarPlay™, elektricky ovládaný plexi štít, inteligentní klíč Smart Key, čtyři jízdní režimy,...

Více

Potvrzeno! Král jedné stopy HONDA GL1800 GOLD WING nově i s automatem!

Potvrzeno! Král jedné stopy HONDA GL1800 GOLD WING nově i s automatem!

Představujeme

26.10.2017

TZ - www.honda.cz

0

Kompletně přepracovaný model Honda Gold Wing je ostřejší, kompaktnější a lehčí; jeho monumentální plochý šestiválcový motor nyní disponuje 4 ventily na válec a je vybaven elektronicky řízenou škrticí klapkou, 4 jízdními režimy, systémem Honda Selectable Torque Control a asistentem pro rozjezd do...

Více

Honda X-ADV se představila v Miláně

Honda X-ADV se představila v Miláně

Představujeme

8.11.2016

TZ - www.honda.cz

2

Přichází vzrušující nový motocyklový crossover: Honda X-ADV kombinuje styl SUV a přitažlivost terénních strojů s robustním podvozkem, vysokým odpružením, čtyřpístovými radiálními brzdami a výkonným 745 cm3 dvouválcovým motorem spojeným s dvouspojkovou převodovkou DCT. Velká odkládací schránka...

Více

Kymco K50 Concept - tchajwanský TMAX

Kymco K50 Concept - tchajwanský TMAX

Představujeme

28.3.2016

Viktor Hrachovec

2

U příležitosti 50. výročí tchajwanského Kymca byl představen nový prototyp super sportovního maxiskútru s označením K50. K vidění byl doposud však jen motor, rám a nepříliš vydařená počítačová grafika. Rok se s rokem sešel a světlo světa spatřil prototyp K50 v celé své kráse a upřímně, opravdu...

Více

Bleskovky

NANOPROTECH se stěhuje

16.10.2020

NANOPROTECH se stěhujePo dvou letech nastal čas na další posun a naše dosavadní kanceláře ve skladovém areálu na Zličíně od listopadu vyměníme za útulnější zázemí rodinného domu v Přední Kopanině. Nová...

Více

Suzuki vybavilo své modely Access 125 a Burgman technologií Bluetooth

9.10.2020

Suzuki vybavilo své modely Access 125 a Burgman technologií BluetoothSuzuki vybavilo své dva modely skútrů (Access a Burgman) moderní technologií Bluetooth, díky které se po spárování s aplikací Suzuki Ride connect přenesete se svým skútrem do 21....

Více

Elektrické "prase" na prodej...

23.9.2020

Elektrické "prase" na prodej...Když se v roce 2014 vrátilo legendární "Prase" (rozumějte skútr ČZ typ 506) v elektro verzi, způsobilo to poprask. Nejeden vyznavač jedné stopy si chtěl skútr koupit, jenže skútr se...

Více

Husqvarna chystá pro příští rok elektroskútr E-01

12.9.2020

Husqvarna chystá pro příští rok elektroskútr E-01Kdo nemá "elektro" jako by nebyl ... Husqvarna nejprve oznámila, že už v roce 2022 chce představit svůj první elektrický motocykl, aby vzápětí přišla s další novinkou. Elektroskútr...

Více

Muzeum historických motocyklů

8.9.2020

Muzeum historických motocyklůZáří se pomalu, ale jistě brzy přehoupne do své druhé poloviny, ale dle meterologů nás čekají v nejbližších dnech doslova tropy. Pokud se ještě nechystáte zazimovat a rádi by jste...

Více

Starší bleskovky

Podcasty

Jindra Belšan o velkém Rusku

24.10.2019

Jindra Belšan je pamětník. To jako, že toho hodně viděl, hodně zažil a má tedy o čem vyprávět. Dnes jsme se zaměřili hlavně na jeho cesty do Ruska.

Více

Balkánské šotoliny (Kodo120)

3.12.2018

Hurá na Balkán na šotoliny. Po tom, co začal Pertla systematicky mapovat Evropské šotoliny, musí být každému jasné, že Balkán je pro většinu z nás v tomto duchu stále ještě...

Více

1000 zatáček s Kamilem Holánem (Kodo119)

21.8.2018

Isle of Man, Hořice, road racing, lety, pády, ale hlavně obrovská radost a nadšení. Kamil Holán po třech letech opět hostem Kolama dolu www.1000zkh.cz

Více

Starší podcasty

Kalendář akcí

Po

Út

St

Čt

So

Ne

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

Nebyly nalezeny žádné nadcházející události

Přidat novou akci

Partneři

CAFE-RACER.cz
TIPMOTO.cz
ZIVEFIRMY.cz
PARTSDEPOT.cz
BONMOTO.cz
BE-RIDER.com