Jiajue Viktorie 125 - čína 21. století

komentáře ke článku

Zpět na článek

3.4.2017

Viktor Hrachovec

Komentáře (9 komentářů)

JardaB - avatar

JardaB

3.4.2017 v 12:08

#293

Ten hnusnej dvorek s hrubou omítkou je opravdu skvělé pozadí pro foto vzhledu skútru.

JardaB - avatar

JardaB

3.4.2017 v 12:11

#294

A špinavý stroj od bláta .... chtělo by to trošinku  lepší fotocit  a estetiku. Jsou určité zásady kompozice. Dneska mačká spoušť každý bidlo a podle toho dopadá výsledek.

SKUTRPORTAL.cz - avatar

SKUTRPORTAL.cz

4.4.2017 v 00:09

#295

Děkujeme za konstruktivní připomínky. Jednou fotíme tady a příště zase jinde a špinavý stroj od bláta? Ano, my skútry opravdu testujeme tzn. když zrovna prší, pak věřte, že ani kvůli našem čtenářům nebudeme malovat nebe bez mráčků ba naopak. Našim čtenářům představíme skútr, tak jak je a to bez obalu. Pro příště, ale slibujeme, že se budeme snažit najít jiné pozadí .... není to ovšem tak dávno, co nám do redakce přišel email s dotazem proč fotíme skútr na volném prostranství (pro úplnost dodáme, že jsme si pro tentokrát najali profesionálního fotografa) :-)

koftun - avatar

koftun

4.4.2017 v 19:46

#296

popravdě jsem z toho článku v rozpacích. podle nadpisu jsem čekal minimálně příchod vstřikování na motor GY6...

kontrolka oleje? který čínský skútr 4T GY6 ji má? tlaková ani hladinová čidla se tu nepoužívají a tak moc nerozumím situaci za která se spouští ono zvukové znamení.
ad podvozek a jeho vyjímečné chování - předpokládám naprosto stejnou vidlici, rám i tlumiče jako u konkurence v této cenové hladině, což může být funkční, ale nadšení...
nadstandartní prostor pod sedlem na helmu nabídne v šasi s 13ti palcovými koly prakticky kterýkoli z číňanů,pokud se budeme bavit o low-endech.
no a to raketové zrychlení. věřím, že se může vymykat očekávání, ale podepřít to něčím objektivně měřitelným, nevypadal by článek jako koupené PR.

Bostav - avatar

Bostav

6.4.2017 v 13:09

#297

Tento skůtr dostal stejné hodnocení jako Aprilia 125 SR MAX, takže mi doporučíte raději Viktorii než Aprilii ? Vždyť je tam rozdíl 100 000,-Kč. 
Oba to jsou 125 ccm, tudíž je to porovnání ve stejné kategorii. Na Vaše doporučení tedy raději koupím levnější Viktorku.

Nebo to procentní hodnocení chápu špatně ? Jako že Viktorka dosáhlá na 85% mezi největšími smějdy na trhu ? Že je to skoro ten nejlepší stroj mezi největším odpadem co se dá koupit ?

castielo

7.4.2017 v 09:50

#298

Mozno je ten skuter fakt taky dobry ako SR Max, Nmax ci PCX :D Ale snad sa nechce niekto riadit takouto "recenziou" , nic proti autorom, ale pride mi to ako napisane za vsimne od cinskeho vyrobcu. Bezne sa to robi napr. u predajcov elektroniky a gadgetov, napisete vyhovujucu recenziu a oni vam za to zaplatia, sam som takto paru eur zarobil :)  Aj ked, mozno je to cinsky zazrak ako Xiaomi u telefonov, ktohovie :)  Podla mna by sa malo hodnotenie nejako rozlozit, ze nema vsetko top neznamena, ze sa s tym neda jazdit po meste, tu by tie % aj sediet mohli, avsak ked sa zoberie do uvahy sirsie vyuzitie, tak tie % nie su zasluzene ... zoberme si uz len tu spotrebu, absencia ABS, cidla a ine detaily (12 V zasuvka), ktore na talianov ci japoncov proste nemaju. O spolahlivosti sa mozme len domnievat. Ja by to nekupoval, staci si precitat diskusie o cinskych skutroch, neraz sa stane ,ze priamo z vyroby je to zavadne alebo sa objavi prvy zadrhel hned za prvou zatackou :) ... a mozno tomu skutru len fakt krivdim a skutocne to je nieco pouzitelne :)

lzqpmt - avatar

lzqpmt

13.4.2017 v 12:12

#299

No to je páni recenze. Ani jsem to nedočetl - ztráta času.

xladi - avatar

xladi

4.5.2017 v 08:08

#301

Za ty prachy to jde. Ale podle zkušenosti je to skůtr tak na 4 roky max. Nevím jak je to dnes, ale ty plasty na číňanovi i když jsou nové pěkné, jsou dost křehké a rády praskají. Taktéž gumové díly se po 3 letech začínají rozpadat. K motoru nemám výtku, i když je slabý, tak je nadprůměrně spolehlivý a nikdy s ním není problém, bonusem je, že funguje i bez baterie. Spotřeba kolem těch 3 litrů je standart. Těm 95km bych moc nevěřil, možná nějaký hodně lehký jezdec. S brzdami se musí počátat, stejně jako s čínskými pneumatikami, které na suchu fungují perfektně, ale za vlhka je to jako jezdit po ledě.
Výhodou jsou také levné díly zaměnitelné s jinými značkami, protože motor GY6 používají téměř všechny asijské i tzv českočínské skůtry.

berka - avatar

berka

26.5.2017 v 21:23

#314

Podle označení výrobce se jedná o stejného výrobce který vyrábí skútry Maxon, což je na některých dílech vidět. Osobně jednoho Maxona doma mám, zatím nemá moc najeto- cca. 800 km a až na pár detailů jsem s ním spokojen. Trochu mi překvapuje kladné hodnocení podvozku, protože u Maxonu bych uvítal podstatně měkčí a očekávám že tyto díly budou opět totožné.

Přihlášení

Abyste se mohli zapojit do diskuze, je třeba mít vytvořen účet na našem portále SKUTRFORUM.cz. Chcete se zaregistrovat?

Vyhodnocení soutěže

Dominika NA CESTĚ aneb vyhrajte cestopis od Dominiky Gawliczkové - vyhodnocení

15.5.2017

Dominika NA CESTĚ aneb vyhrajte cestopis od Dominiky Gawliczkové - vyhodnoceníV uplynulém měsíci jsme vyhlásili soutěž o cestopis od Dominiky Gawliczkové. Stačilo správně zodpovědět 3 jednoduché otázky a mít trochu štěstí při následném...

Více

Bleskovky

Hybridní skútr od Suzuki? Scifi nebo realita?

16.5.2017

Hybridní skútr od Suzuki? Scifi nebo realita?Na internet pronikly nákresy nového hybridního skútru od Suzuki, který nápadně připomíná tolik známého Burgmana. Suzuki si nechala skútr "patentovat" u amerického úřadu pro patenty...

Více

Nový model Honda X-ADV vstupuje do světa umění

10.5.2017

Nový model Honda X-ADV vstupuje do světa uměníSpolečnost Honda Motor Europe dnes zveřejnila pět krátkých filmů, které ilustrují co se stane, když je inovativní technický projekt interpretován zrakem umělců působících v širokém...

Více

V závodě Atessa společnosti Honda byl vyroben miliontý skútr SH

4.5.2017

V závodě Atessa společnosti Honda byl vyroben miliontý skútr SHTovárna Atessa společnosti Honda, jež byla v roce 1971 založena v italském regionu Abruzzo, dosáhla historického milníku: 1 miliónu vyrobených kusů stále populárních skútrů řady...

Více

Registrace motocyklů za 1. čtvrtletí 2017

24.4.2017

Registrace motocyklů za 1. čtvrtletí 2017Pokud máte pocit, že na silnicích potkáváte víc motorek než tomu bylo dříve, pak se asi nemýlíte. Za první 3 měsíce letošního roku bylo nově zarigistrováno 3241 motocyklů což je o...

Více

Futuristický motocykl Honda vycházející z modelu NM4 Vultus se představí v celovečerním filmu...

21.3.2017

Futuristický motocykl Honda vycházející z modelu NM4 Vultus se představí v celovečerním filmu „GHOST IN THE SHELL“Značka Honda podpořila výrobu celovečerního filmu „GHOST IN THE SHELL“ společností Dreamworks Pictures a Paramount Pictures a jako základ hlavního motocyklu pro film poskytla svůj...

Více

Starší bleskovky

Podcasty

Ulánbátar dobrý. Ale bez dokladů? (Kodo117)

1.5.2017

Každou chvilku tu máme někoho, kdo se vydá na východ. Každou chvilku tu máme někoho, vydal do Mongolska. Každou chvilku tu máme někoho, kdo to udělal pankově. Ale poprvé tu máme...

Více

Na Číze 125 do Afriky (KoDo116)

31.3.2017

Natočíte  sto rozhovorů o motorkách a začnete mít pocit, že se všechno opakuje. A pak se před mikrofonem zjeví Martin Magnusek a naráz znovu víte, že to má cenu. Tohle je to správný...

Více

Wayaway – cesta kolem světa (Kodo115)

1.3.2017

248 dní na cestě. Ujeto 47 250 km. Hosty u mikrofonu byli Kačka Kadlusová a Fanda Nykl, kteří se vypravili na cestu kolem svět. Nyní jsou v polovině cesty, projeli Asii a přeplavili...

Více

Starší podcasty

Kalendář akcí

Po

Út

St

Čt

So

Ne

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

2.6.2017 - 4.6.2017

mezinarodní sraz skůtru

7.7.2017 - 9.7.2017

Copatotuje? - Druhé výročí

Přidat novou akci

Partneři

CAFE-RACER.cz
TIPMOTO.cz
ZIVEFIRMY.cz
PARTSDEPOT.cz
KOLAMADOLU.cz